Splošni pogji – Palatin Shop

Splošni pogji

                                                           SPLOŠNI POGOJI UPORABE


Vsak obiskovalec in uporabnik spletne strani PalatinShop.si se strinja z vsemi splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni na PalatinShop.si . Če se ne strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, Vas naprošamo, da zapustite spletno mesto PalatinShop.si.

Splošni pogoji Spletne trgovine PalatinShop.si  so sestavljeni na podlagi priporočil Gospodarske Zbornice Slovenije (GZS) in v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot-UPB2) (uradno prečiščeno besedilo), Stran 11845, objavljeno na spletni straniwww.uradni-list.si.

Pogoji nakupa na spletnem mestu PalatinShop.si

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine na spletnem mestu PalatinShop.si (v nadaljevanju: Pogoji) ter se z njimi strinja.

Spletno prodajo na PalatinShop.si izvaja podjetje ARES Danijel Palatin s.p., Nemčavci 39B z matično številko  7132492000. Podjetje je zavezano za plačilo DDV-ja (ID za DDV: SI 71262857).

Spletna trgovina je prosto dostopna na internetu. V spletni trgovini so predstavljeni naši izdelki, podrobne informacije in cene izdelkov. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Cene

Vse cene na spletni strani PalatinShop.si so izražene v € (EUR) in z že vključenim 22% DDV-jem (davkom na dodano vrednost). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna ob zaključku naročila in je razvidna v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V trenutku, ko je Vaše naročilo zaključeno in potrjeno, boste o vseh podatkih Vašega naročila obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu Vaših podatkov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Stroški pošiljanja

Stroški pošiljanja se Vam obračunajo ob zaključku naročila in bodo razvidni v nakupovalni košarici.

Prodajalec je dolžan na podlagi naročila presoditi in zagotoviti čim nižje stroške pošiljanja.
Kupec je dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen v primerih:
– pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
– poštnina je za vse izdelke brezplačna,
– v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
– v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago.
Stroški priprave in pošiljanja pošiljk so brezplačni za vse izdelke. Artikle za nas dostavlja podjetje GLS.

Stroški pošiljanja so €3.50

Opozorilo: Nastanejo lahko dodatni stroški prevoza oz. dostave, v primeru, da paketa ne prevzamete v roku 5 delovnih dni in vam ga pošljemo ponovno.

Način plačila

Spletna trgovina PalatinShop.si  Vam omogoča naslednji vrsti plačil:

- Gotovinsko plačilo ob prevzemu blaga

- S plačilno kartico

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: PayPal, Visa, Discover, Mastercard in Maestro (opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje). Več o sistemu Activa, uporabi kartic Mastercard z naprednim sistemom SecureCode TM ali kartic Visa s sistemom Verified by Visa, si lahko ogledate na naslovu: http://www.activa.si/e-trgovina.asp . Če ste imetnik kartice kartičnega sistema Activa (na vaši kartici vidite logotip Activa), se lahko za pomoč pri uporabi kartic obrnete na Servisni center Activa na telefonsko številko (05) 666 1256 (več o tem: http://www.activa.si/activa.asp?content=scac ). Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.
Z oddanim naročilom v spletni trgovini PalatinShop.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino. Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite morebitne spremne dokumente (dobavnica, ...).

Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Postopek nakupa

1. korak

Na spletni strani v nakupovalni košarici so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani PalatinShop.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. korak

Zaključek naročila oz. potrditev tega: Kupec zaključi svoje naročilo tako, da v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec mora na strani nakupovalne košarice izbrati način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v polju ''Izberite način plačila''.

3. korak

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Poleg tega bo kupec na e-naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Sporočilo lahko potrošniku na njegovo zahtevo podjetje ponovno pošlje.

4. korak

Odprema blaga: PalatinShop.si v dogovorjenem roku blago pripravi za odpremo ter ga odpošlje na kupčev naslov. Spletna trgovina PalatinShop.si hkrati obvesti kupca po elektronski pošti o poslanem blagu.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Opis najdete tukaj

Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Opis najdete tukaj


Uporaba spletne trgovine


Podjetje Ares Danijel Palatin s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Podjetje Ares Danijel Palatin s.p. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Podjetje Ares Danijel Palatin s.p. se bo v največji možni meri trudilo za ažurnost, brezhibno delovanje in točnost informacij, navedenih v spletni trgovini PalatinShop.si . V kolikor kupec opazi kakršnokoli pomanjkljivost, napako ali nedelovanje, naj nam to nemudoma sporoči na naš e-poštni naslov info@PalatinShop.si.

Pridržek latninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico pri prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last spletne trgovine PalatinShop.si tudi potem, ko so Vam izročeni, vse dokler kupnina zanje ni poplačana v celoti.

Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

Pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov ter z njimi povezan odstop od pogodbe opredeljujejo 43., 45. in 46. člen ZVPot in njihovi podčleni.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko obvesti podjetje o odstopu oz. vrnitvi blaga pisno ali na e-naslov:info@PalatinShop.si. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka vrnjena v določenem roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, z originalno embalažo. Vsi izdelki kupljeni pri palatinshop.si so take narave, da jih je mogoče vrniti po pošti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo prejetih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Naročniku vrnemo kupnino na enak način, kot je bila uporabljena pri nakupu. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov, razen neposrednega stroška vračila, v kolikor se je odločil za odstop od pogodbe ali zamenjavo.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetega plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelke dobro zaščitite (obložite s časopisnim papirjem) in vrnite na naš naslov (ARES Danijel Palatin s.p. Nemčavci 39B) preko Pošte Slovenije.Prosimo vas, da vrnjene pošiljke ne pošiljate z odkupnino, saj le te ne bodo prišle do našega naslova. Priporočamo, da pošiljko pošljete "priporočeno", da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite.

Omogočamo vam tudi zamenjavo artikla.

Obrazec odstop od pogodbe:
Stvarna napaka
Postopek uveljavljanja stvarne napake:
37. člen ZVPot:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za
stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37. a člen ZVPot:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37. b člen ZVPot:
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37. c člen ZVPot:
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
a) odpravi napako na blagu, b) vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, c) blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali d) vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Dostava

Vsa naročila opravljena v delovnih dneh med 0:00 – 12:00 uro, odpošljemo še isti dan. Naročila, opravljena po tem času, odpošljemo naslednji dan. S tem zagotovimo, da vam pošiljko dostavimo na naveden naslov med 1-3 delovnimi dnevi, načeloma že naslednji dan po opravljenem naročilu.

Naročila, za katere imamo veliko povpraševanja je čakalna doba od 3-5 tednov.

Razprodani izdelki

V redkih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan oziroma ga nimamo več na zalogi, čeprav je na spletni strani pomotoma označeno, da je na zalogi. O tem vas bomo obvestili, takoj ko bomo to opazili. Prosimo vas za razumevanje.

Vračilo poškodovanih pošilj

Kupec je ob prevzemu dolžan blago in paket preveriti, in če  ob prevzemu blaga opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, kaže znake odprtja ali da manjka vsebina, mora sprožiti reklamacijski postopek pri GLS d.o.o. oziroma pri dostavni službi, ki Vam je paket dostavila. Pred prevzemom tako pošiljko zavrnite ali če ste jo prevzeli, paket vrnite na najbližji pošti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, v skladu z navodili, objavljenimi na zavihku Vračila.

Uveljavljanje stvarne napake na izdelku (odgovornost podjetja za stvarne napake)

Odgovornost podjetja za stvarne napake je opredeljena v 37. členu ZVPot-NPB10 (37., 37.a, 37.b, 37.c)

Garancija

Navodila za uveljavljanje garancije:

Za uveljavljanje garancije nedelujočega artikla je potrebno artikel vrniti v času garancijskega roka s kopijo računa ali številko naročila (lahko tudi ime naročnika, na katerega je bil račun izdan) ali garancijskim listom, v kolikor je bil priložen k artiklu. Na podlagi izdanega računa imamo vpogled v naročilo, iz katerega so razvidni podatki izdelka in vaši osebni podatki.  Poleg je potrebno obvezno priložiti tudi izpolnjen Obrazec za vračilo artikla v garancijo.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, predpisana obvezna garancija in za tiste, za katere je bila s strani podjetja dana prostovoljna garancija.

Jamčenje:

Dajalec garancije izjavlja, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

Prodajalec se obvezuje, da bo na vašo zahtevo, če bo predložena v garancijskem roku, na svoje stroške poskrbel za odpravo napak in tehničnih pomanjkljivosti izdelka, ki bi nastale ob pravilni uporabi v času veljavnosti garancije. Izdelek, ki ne bo popravljen v roku 45 dni od dneva predložitve zahtevka za popravilo, bomo na vašo zahtevo zamenjali z brezhibnim izdelkom. V primeru, da pokvarjeni del ali proizvod ni identično zamenljiv, si pridržujemo pravico do zamenjave z najmanj enakovrednim izdelkom.

Garancijski rok artikla:

V spletni trgovini je pri vsakem artiklu zabeleženo garancijsko obdobje (v kolikor podatek ni naveden, izdelek nima garancije), prav tako tudi na garancijskem kartončku ali priloženem računu. Garancija prične veljati od dneva prejetja artikla in velja do izteka garancije.

Zamenjava ali odprava napake na izdelku:

Kot prodajalec smo dolžni izdelek z okvaro brez vidnih fizičnih poškodb brez posega vrniti proizvajalcu oziroma na pooblaščen servis. Le-ta je dolžan v roku 45 dni odkriti in odpraviti napako oziroma zamenjati artikel za novega.
Če popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov/brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni mogoče dobaviti (in je s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko kupec odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis).
V kolikor gre za enako napako, 45- dnevni rok ne prične teči z uveljavljanjem vsakega zahtevka za popravilo posebej, ampak teče od prvotnega zahtevka dalje neprekinjeno. V kolikor pa potrošnik uveljavlja zahtevek za vsakič drugačno vrsto napake, prične rok 45 dni teči za vsako napako znova.

Stranka ne krije stroškov popravila odprave napake na izdelku. Stranka pri uveljavljanju reklamacije v času garancijskega roka nima nobenih stroškov.
V kolikor garancijski kartonček ni priložen ali ne vsebuje vseh podatkov, ima dajalec garancije oziroma prodajalec po drugem odstavku 18. člena ZVPot kljub temu vse obveznosti po zakonu.

Prodajalcu garancijskega lista ni potrebno izpolnjevati npr. z vrsto izdelka ali datumom prodaje, če so ti podatki razvidni iz računa, ob pogoju seveda, da je prodajalec na to opozoril potrošnika, na primer s pisnim opozorilom na računu, da se garancija lahko uveljavlja samo skupaj z računom oziroma številko računa, na katerem so ti podatki.

Pranje majic izdelanih pri nas

- Majice izdelane pri nas, perete maksimalno na 40 stopinj temperature(če hočete maksimalno ohraniti tisk, jo operite ročno). Pred pranjem, majico obvezno obrnemo, saj z tem pripomoremo k večji ohranitvi tiska.

 

Komunikacija


ARES MARKETING Danijel Palatin s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ARES MARKETING Danijel Palatin s.p. izrecno spoštoval.


Varovanje osebnih podatkov

Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svojo privolitev. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih le uporabnika, ki prostovoljno in izrecno privoli v prejemanje brezplačnih elektronskih novic PalatinShop. Naročnik na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavi s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošlje sporočilo o odjavi na e-naslov: info@palatinshop.si

 

Obdelava in hramba podatkov

S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje podjetju Ares Marketing Danijel Palatin s.p. da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Ares Marketing Danijel Palatin s.p. ter povezanih poslovnih subjektov.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Navedene podatke lahko podjetje Ares Marketing Danijel Palatin s.p. in pogodbeni obdelovalec, obdelujeta za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Piškotki – COOKIES

Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran PalatinShop.si. Spletna stran PalatinShop.si uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo naše spletne strani.

Sprememba splošnih pogojev poslovanja

Podjetje Ares ARES MARKETING Danijel Palatin s.p.

si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja brez vnaprejšnje najave. Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje. Registrirani uporabniki bodo o spremembah obveščeni preko e-pošte.

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. ARES MARKETING Danijel Palatin s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem ARES MARKETING Danijel Palatin s.p. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031474107 ali po elektronski pošti na info@palatinshop.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@palatinshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

ARES MARKETING Danijel Palatin s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora. Zato si ARES ARES MARKETING Danijel Palatin s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine palatinshop.si med kupcem in ARES MARKETING Danijel Palatin s.p., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče.

Reševanje sporov
Stranki morebitne spore skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh.
V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Osebni podatki, ki jih zbiramo:

Ko obiščete naše spletno mesto, samodejno zbiramo določene podatke o vaši napravi, vključno z informacijami o vašem spletnem brskalniku, naslovu IP, časovnem pasu in nekaterih piškotkih, ki so nameščeni v vaši napravi. Poleg tega, ko brskate po spletnem mestu, zbiramo informacije o posameznih spletnih straneh ali izdelkih, ki si jih ogledate, o katerih spletnih mestih ali iskalnih poizvedbah so vas poslali na spletno mesto in informacije o tem, kako delate s spletno stranjo. Tesamodejno zbrane podatke omenjamo kot "Informacije o napravi".

Podatke o napravi zbiramo z naslednjimi tehnologijami:

    
- "Piškotki" so datoteke s podatki, ki so nameščene na vaši napravi ali računalniku in pogosto vsebujejo anonimni enolični identifikator. Če želite več informacij o piškotkih in kako onemogočiti piškotke, obiščite spletno mesto http://www.allaboutcookies.org.

    
- Dejanja o dnevniku "Dnevniki datotek", ki se pojavijo na spletnem mestu, in zbiranje podatkov, vključno z vašim naslovom IP, vrsto brskalnika, ponudnikom internetnih storitev, stranmi za sklicevanje / izstopom in datumskimi / časnimi znamkami.
    
- "Spletni svetilniki", "oznake" in "piksli" so elektronske datoteke, ki se uporabljajo za snemanje informacij o tem, kako brskate po spletnem mestu.

Poleg tega, ko opravite nakup ali poskušate opraviti nakup preko spletnega mesta, zberemo nekatere podatke od vas, vključno z vašim imenom, naslovom za izstavitev računa, naslovom za dostavo, informacijami o plačilu (vključno s številkami kreditnih kartic, e-poštni naslov in telefonska številka. Te podatke omenjamo kot "Informacije o naročilu".

Kako uporabljamo vaše osebne podatke?

Uporabljamo podatke ko oddate naročilo, ki jih zbiramo na splošno, da bi izpolnili vsa naročila, ki so na voljo na spletnem mestu (vključno z obdelavo vaših podatkov o plačilu, razporeditvijo za pošiljanje in zagotavljanjem računov in / ali potrdil naročila). Poleg tega podatke o naročanju uporabljamo tudi za:
Komunicirajte z vami;
Preverite naša naročila za morebitno tveganje ali goljufijo; in
Ko v skladu z nastavitvami, ki ste jih dali v skupno rabo z nami, vam nudimo informacije ali oglaševanje v zvezi z našimi izdelki ali storitvami.

Uporabljamo podatke o napravi, ki jih zbiramo, da nam pomagamo ogledati morebitne nevarnosti in goljufije (zlasti vaš naslov IP) in na splošno izboljšati in optimizirati našo spletno stran (na primer z ustvarjanjem analitike o tem, kako naše stranke brskajo in komunicirajo z spletno mesto in oceniti uspeh naših marketinških in oglaševalskih akcij).

Posredovanje vaših podatkov

Osebne podatke delimo s tretjimi osebami za pomoč pri uporabi vaših osebnih podatkov, kot je opisano zgoraj. Na primer, za nakup na naši spletne trgovini uporabljamo Shopify - preberite več o tem, kako Shopify uporablja vaše osebne podatke: https://www.shopify.com/legal/privacy. Prav tako uporabljamo storitev Google Analytics, ki nam pomaga razumeti, kako naše stranke uporabljajo spletno mesto - več o tem, kako Google uporablja vaše osebne podatke, najdete tukaj: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/. Tukaj lahko tudi izklopite Google Analytics: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Končno lahko vaše osebne podatke damo v skupno rabo tudi v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi, da se odzovemo na sodni poziv, nalog za iskanje ali drug zakoniti zahtevek za informacije, ki jih prejmemo, ali kako drugače zaščitimo svoje pravice.

Oglaševanje
Kot je opisano zgoraj, uporabljamo vaše osebne podatke, da vam zagotovimo ciljno usmerjene oglase ali tržne komunikacije, za katere menimo, da vas utegnejo zanimati. Če želite več informacij o tem, kako ciljno oglaševanje deluje, obiščite spletno stran za izobraževalno spletno stran pobude za spletno oglaševanje ("NAI") na naslovu http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work.

Ciljno oglaševanje lahko onemogočite z:
[[
  
VKLJUČUJEJO OPT-OUT POVEZAVE IZ KATERIH STORITEV UPORABLJAMO.
  
SKUPNE POVEZAVE VKLJUČUJEJO:
    
FACEBOOK - https://www.facebook.com/settings/?tab=ads
    
GOOGLE - https://www.google.com/settings/ads/anonymous
    
BING - https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/resources/policies/personalized-ads
]]

Poleg tega lahko nekatere od teh storitev onemogočite tako, da obiščete portal za izključitev digitalnega oglaševanja na naslovu http://optout.aboutads.info/.


Vaše pravice
Če ste evropski rezident, imate pravico dostopa do osebnih podatkov, ki jih imamo o vas, in vas prosimo, da se vaše osebne podatke popravijo, posodobijo ali izbrišejo. Če želite uveljaviti to pravico, se obrnite na nas preko kontaktnih informacij spodaj.

Poleg tega, če ste evropski prebivalec, ugotavljamo, da obdelujemo vaše podatke, da bi izpolnili pogodbe, ki bi jih morda imeli z vami (na primer, če naredite naročilo preko spletnega mesta) ali kako drugače nadaljujete z našimi zakonitimi poslovnimi interesi, navedenimi zgoraj. Upoštevajte tudi, da bodo vaši podatki preneseni zunaj Evrope, vključno z Kanado in Združenimi državami Amerike.

Zadrževanje podatkov
Ko oddate naročilo preko spletnega mesta, bomo vaše podatke o naročilih ohranili za naše evidence, razen če in dokler ne zaprosite, da izbrišemo te podatke.

Spremembe
To politiko zasebnosti lahko občasno posodabljamo, da bi lahko odražali na primer spremembe v naši praksi ali zaradi drugih operativnih, pravnih ali regulativnih razlogov.

Kontaktirajte nas
Če želite več informacij o naših postopkih varovanja zasebnosti, če imate vprašanja ali želite vložiti pritožbo, se obrnite na nas po elektronski pošti na info@palatinshop.si ali po pošti s spodaj navedenimi podatki:

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine
Naziv: ARES MARKETING Danijel Palatin s.p.
Naslov: Nemčavci 39B, M.Sobota
Spletna stran: palatinshop.si
E-pošta: info@palatinshop.si
Telefon: 031474107
Identifikacijska številka za DDV: SI71262857
Matična številka:  7132492000
Transakcijski račun: IBAN SI56 101000055448202 (BANKA KOPER d.d.)

Vpis v register
Številka: 316-07-02738-2017/2
SKD: 47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)
Številka vpisa/matična številka: 7132492000
Datum vpisa pri registrskem organu: 06.09.2016
Registrski organ: AJPES, izpostava Murska Sobota

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa PalatinShop.si